17 en 18 maart 2017 - veilig in Singapore

18 maart 2017 - Singapore, Singapore

Vrijdag 17 maart tussen 17.30 uur en 18.30 uur verzamelen op Schiphol stond in de instructies. Van heinde en verre komen de deelnemers aan de Conference Tour zich melden bij Marie José en Judy. Maar niet allemaal tegelijk. In porties van Zuid-Nederland, Oost-Nederland, Randstad en wat individuele reizigers.. We zijn met 41 deelnemers en probeer die maar bij elkaar te krijgen. Op het vliegveld zie je wat bekende gezichten, in het vliegtuig herken je ook wat collega's. We zitten her en der door elkaar. We laten elkaar nog even met rust. Filmpjes kijken, een boek lezen en slapen. We hebben een voorspoedige vlucht.

Met een jarige aan boord!  Bob wordt door Judy verrast met een verjaardagsslinger en de KLM schenkt een glaasje champagne in. Wel een korte verjaardag met dat tijdverschil.

Wachten op de bus

Op het vliegveld in Singapore wachten twee bussen op ons, zodat we opnieuw nog niet als complete groep bij elkaar zijn. In het hotel verspreidt de groep zich naar zijn/haar eigen kamer. Kleine groepjes komen na te zijn opgefrist naar de lobby om zich in nog kleinere groepjes te verspreiden over Singapore.

Met Paul, Paul en Frank wandelen we (Renée) een mooi stuk door Singapore. Wat een metropool. We genieten van het (HBO-) I light festival. Het is een drukke, zaterdagavond. Raar om hier rond te stappen.

IMG_0045

Morgen maken we een tour door Singapore. Misschien wel voor het eerst als groep? Pas als we onze keycords met HBO-I badges dragen, zijn we als groep herkenbaar. Misschien morgen al? En anders maandag als we ons voor het formele bezoek melden bij de NanYang School of Information Technology.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rianne Béchet:
    19 maart 2017
    Lekker weertje daar nu. Leuke foto's!
    Hebben jullie Gardens by the Bay ( achter Marina Bay Sands) al verkend?